نان نذری بین نیازمندان آستارا توزیع شد

به همت قرارگاه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده مسجد جامع و به نیت سلامتی امام زمان(عج) در ۲ نانوایی آستارا نان پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

«محمد آذری» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ قرص نان در ۲ نانوایی این شهر پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول قرارگاه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده مسجد جامع آستارا با اشاره به اینکه نان های نذری به نیت سلامتی آقا امام زمان(ع) و برای شادی روح رزمنده ۱۴ ساله دفاع مقدس شهید سیدنژند نقیب زاده در بین نیازمندان توزیع شد، افزود: هزینه نان های نذری را خیرین پرداخت کرده بودند.

 

وی تصریح کرد: هدف خیرین از این اقدام ادامه دادن سیره کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی (ع) بود که ایشان به سفره داری و اکرام نیازمندان شهره بودند.

 

آذری خاطرنشان کرد: در این اقدام خیرانه و ارزشمند که به نیابت از کریم اهل بیت (ع) صورت گرفت از مستمندان نیز دستگیری و در عین حال احترام و حرمت نیازمندان نیز حفظ شد چرا که همه افرادی که برای دریافت نان مراجعه کردند به آنها نان صلواتی داده شد.

 

مسئول قرارگاه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده مسجد جامع آستارا گفت: در اجرای این اقدام خداپسندانه و ارزشمند که به همت قرارگاه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده مسجد جامع انجام شد، گروه جهادی شهید احمدی روشن و کانون فرهنگی و هنری حضرت موسی بن جعفر(ع) مصلی مشارکت داشتند.

کد خبر 975948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha