تمامی مدارس استان ایلام به سیستم گرمایشی استاندارد  مجهز می شوند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: تمامی مدارس استان ایلام به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می شوند.

«نصرت الله رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: بالغ بر ۱۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در یک هزار و  ۲۰۰ فضای  آموزشی در استان ایلام مشغول به تحصیل هستند.

 

وی با اشاره به طرح  برچیدن بخاری‌های نفتی در مدارس استان ایلام، گفت: یک هزار و ۲۰۵ بخاری نفتی غیر استاندارد در مدارس استان جمع آوری و سیستم گرمایش استاندارد جایگزین آن شده است.

 

رحیمی عنوان کرد: سیستم گرمایشی ۲۰۵ مدرسه استان همچنان بخاری‌های نفتی است که با تمرکز روی شهرستان محروم هلیلان تلاش می‌شود این تعداد نیز تا پایان سال جاری به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شوند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: از ۵۹ باب مدرسه سنگی که قرار است تخریب و نوسازی شود ۲۱ باب در مراحل آغاز عملیات اجرایی و یا عقد تفاهم نامه است.

 

وی گفت:  ۲۳ فضای آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف این استان به بهره برداری رسیده که  این تعداد مدرسه در قالب ۸۱ کلاس درس بوده است.

 

رحیمی با بیان اینکه برای احداث این مدارس ۳۴۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: از این مبلغ ۳۰ درصد با مشارکت افراد خیر و نیکوکار تامین شده است.

 

 

کد خبر 975954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha