​دانشگاه مهمترین مرکز تولید علم و معرفت اجتماعی است/ آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان گلستان

مازندرانی گفت: دانشگاه ها در هر کشوری به عنوان مهمترین مراکز تولید علم، معرفت اجتماعی و رشد و توسعه همه جانبه نقش آفرینی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا مازندرانی» صبح امروز (شنبه 5 مهر) در مراسم آغاز سال تحصیلی 99-1400 دانشگاه فرهنگیان استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جان خود که بزرگترین سرمایه هر انسان است را در کف دست گرفتند تا بتوانیم در کشور با آسایش و آرامش زندگی کنیم.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان ادامه داد: از آنجایی که دانشگاه ها در هر کشوری به عنوان مهمترین مراکز تولید علم و معرفت اجتماعی و رشد و توسعه همه جانبه نقش آفرینی می کنند از 29 شهریور دانشجویان رسما کلاس های درس را به صورت مجازی آغاز کردند.

 

مازندرانی ابراز داشت: ظرفیت علمی و پژوهشی هر کشور براساس توسعه یافتگی شناخته می شود و توسعه یافتگی هر کشور براساس تولیدات علمی است که در دانشگاه به وجود می آید و لذا توسعه واقعی کشورها به توسعه دانشگاه و نقش محوری دانشگاه ها در تحولات اجتماعی نهفته است.

 

وی با بیان اینکه با رسالت تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان نقش بی بدیلی را در نظام تربیتی کشور دارد، خاطرنشان کرد: انتقال بالای ویروس کرونا در بازده زمانی کوتاه باعث شد که مراکز آموزشی در بسیاری از کشورهای دنیا تعطیل شود و در کشور ما با انتخاب راهبرد تبدیل تهدید کرونا به فرصت به روش های نوین آموزش مجازی روی آوردیم.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با بیان اینکه از اسفند که دانشگاه با تهدید کرونا رو به رو شد تلاش کرد که بتوانیم از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش استفاده کند، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در فضای کرونا بتوانیم مسیر علم آموزی را با قدرت ادامه دهیم.
 

کد خبر 975956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha