اعزام اکیپ بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت درمان شهرستان دهلران به مناطق محروم

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲ اکیپ بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت درمان شهرستان دهلران به مناطق محروم اعزام شده است.

«غلامرضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: در راستای پیشگیری و‌ کنترل کووید19، ۲ تیم بسیج جامعه پزشکی این شهرستان ضمن مراجعه  به منازل و عیادت از بیماران دیابتی و فشارخونی  و همچنین افراد کهنسال ناتوان روستای محروم  در بخش های موسیان و دشت عباس خدمات رایگان پزشکی ارائه دادند.

 

وی تصریح کرد: خدماتی نظیر آموزش بهداشت فردی،  پیشگیری از بیماری کرونا، اندازه گیری فشارخون و قندخون، توزیع ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده دست و خدمات دارویی در بین روستاهای محروم از جمله این خدمات بوده است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران افزود: بیماران نیازمند به خدمات در مرحله اول توسط پزشکان عمومی شناسایی  می شوند و در صورت نیاز به خدمات تخصصی پزشکی به مراکز درمانی شهرها منتقل خواهند شد.

 

منصوری یادآور شد: از مهم ترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به مردم است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: این ۲ اکیپ به 6 نفر از مردم مناطق محروم ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان ارائه داده اند.

 

کد خبر 975974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha