صدور مجوز فعالیت برای ۷۰۰ گروه جهادی در کشور

نشست دبیران استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با حضور آیت الله صدیقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، نشست دبیران استانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با حضور آیت الله کاظم صدیقی ریاست ستاد، حجت الاسلام جلیل محبی، دبیر ستاد و ۳۱ دبیر و جانشین دبیر ستادهای استانی در سالن جلسات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه آیت‌الله صدیقی ریاست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به ایراد سخن پرداخته و نکاتی را پیرامون این فریضه الهی بیان نمود.

 

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل محبی دبیر ستاد نیز ضمن خوشامدگویی به دبیران و جانشینان ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان‌ها مطالبی را پیرامون وظایف ستادها و همچنین تبیین رویکردهای ستاد عنوان داشت.

 

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی قائم مقام دبیر و معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، ضمن پرداختن به تشریح مأموریت ستاد در حوزه‌های اجتماعی، مطالبه‌گری و فرهنگ‌سازی در حوزه احیای این دو فریضتین الهی، اشاره‌ای نیز به میزان صدور مجوزهای فعالیت به بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در سطح کل کشور کرد.

 

در پایان نشست برخی از دبیران و جانشین دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر استان‌ها ضمن بیان گزارشی از فعالیت‌ها و اعلام نقطه نظرات خود، برخی مسائل و مشکلات موجود ستادهای استانی را به سمع و نظر دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور رساندند.

 

کد خبر 976049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha