روند بیماری کرونا در استان صعودی است

خادمی با تاکید بر ضرورت ادامه روند همکاری مردم برای کنترل بیماری کرونا، گفت: با توجه به آمار ها و گزارش موجود، روند صعودی بیماری در کشور و استان لرستان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(5 مهر) در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا، اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در هفته های اخیر، مشارکت مردم دررعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک برای کنترل این بیماری ضروری است.

 

استاندار لرستان گفت: امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا علاوه بر گزارش‌های معمول در خصوص وضعیت بیماری، تصمیمات جدیدی نیز برای مقابله با آن اتخاذ شد.

 

وی به نقل از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: آمارها و گزارشات از آغاز روند صعودی بیماری در کشور حکایت دارد که به تبع آن میزان مبتلایان به بیماری، بستری ها و مرگ ناشی از آن سیر صعودی پیدا کرده است.

 

خادمی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان در لرستان بر اثر کرونا، اذعان داشت: روند بیماری در لرستان از دو هفته پیش تا کنون صعودی است که نشان از توجه کمتر به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دارد.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی از مردم می خواهیم ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک، از حضور در تجمعات و ترددهای غیر ضروری نیزخودداری کنند تا بتوانیم روند افزایشی ابتلاء به بیماری را مهار کنیم.

 

کد خبر 976135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha