۱۰ تا ۲۰ درصد واحدهای مسکونی در روستاهای مراوه تپه خسارت دیدند

محمودی گفت: در پی زمین لرزه مراوه تپه، ۱۰ تا ۲۰ درصد واحدهای مسکونی خشتی و گلی در روستاهای مراوه تپه خسارت دیدند.

«هوشنگ محمودی» در گفتگوی تلفنی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در پی زمین لرزه ۵.۲ ریشتری در ساعت ۹ و ۱۶ دقیقه صبح امروز (شنبه 5 مهر) در 21 کیلومتری منطقه مرزی مراوه تپه، تیم های ارزیاب بنیاد مسکن شهرستان به مناطق روستایی اعزام شدند.

 

مدیر بنیاد مسکن شهرستان مراوه تپه افزود: در پی بازدیدهای صورت گرفته، تا کنون 6 روستا اعلام خسارت کرده اند و مابقی روستاها نیز به دلیل قطعی برق و دکل مخابراتی هنوز دسترسی برای اطلاع رسانی پیدا نکرده اند.

 

وی تصریح کرد: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته در این زمین لرزه، در هر روستا 10 تا 20 درصد خانه های خشتی و گلی ترک برداشته و غیرقابل سکونت شده است.

 

محمودی ادامه داد: بیشتر خسارت های وارد شده به منازل روستایی به خانه های خشتی و گلی بوده و خانه هایی که توسط بنیاد مسکن ساخته شده آسیبی ندیده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از 4 روستا از نزدیک بازدید داشته ایم و همکاران بنیاد مسکن در حال ارزیابی خسارت های واحدهای مسکونی هستند.

 

مدیر بنیاد مسکن شهرستان مراوه تپه اظهارداشت: امیدواریم با کمک و اطلاع رسانی دهیاران هر چه زودتر نسبت به شناسایی واحدهای خسارت دیده اقدام کنیم.

 

وی گفت: به غیر از خسارت به واحدهای مسکونی این زلزله خسارت جانی و مجروحی نداشته است.

 

 

کد خبر 976152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha