تثبیت و دفاع از انقلاب نیازمند تفکر شهدایی است

شریعتی گفت: تثبیت و دفاع از انقلاب نیازمند تفکر شهدایی است و حرکت در مسیر شهدا مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، « غلامرضا شریعتی »، شنبه ( 5 مهر) در شانزدهمین یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر و بزرگداشت مجاهد شهید آیت الله شهید عبدالکریم هاشمی نژاد و گرامیداشت نام و یاد امام جمعه فقید بهشهر آیت الله سیدصابر جباری(ره) اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با خون شهدا و ایثار و مقاومت رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس به این جایگاه رسیده است و باید ارزش های انقلاب حفظ شود.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس  شورای اسلامی افزود: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام ما تمام جوانب و برآوردهای لازم را کرده بود اما از ایثار و مقاومت مردم ما و ایستادگی در برابر دشمنان غافل بود و همین عامل موجب پیروزی ما شد.

وی اظهار کرد: آنچه انقلاب ما را به این نقطه رسانده است؛ تفکر و روحیه جهادی و شهادت‌طلبی بود که دشمن از این روحیه و ایثار فرزندان این مرز و بوم غافل بود.

 

شریعتی یادآور شد: تثبیت و دفاع از انقلاب نیازمند تفکر شهدایی است و حرکت در مسیر شهدا مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه ادامه راه شهدا نیازمند روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و مقاومت است، گفت: نباید لحظه‌ای از این روحیه  غافل شویم و بدانیم که در هر شرایطی به این روحیه ایثار و مقاومت و شهادت طلبی محتاج هستیم.

کد خبر 976240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha