راه‌‌اندازی مدرسه مجازی آموزش قرآن کریم در خوزستان

حجت الاسلام فدیعمی گفت: مدرسه مجازی آموزش قرآن کریم با هدف بهبود وضعیت آموزش قرآن در فضای مجازی در خوزستان راه‌اندازی می‌‌شود.

«حجت‌الاسلام علی فدیعمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا دوره‌های دارالقرآن‌های سراسر خوزستان یا تعطیل است و یا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

رئیس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: از جمله برنامه‌هایی که برای بهبود وضعیت آموزش قرآن در فضای مجازی در حال پیگیری هستیم راه‌اندازی مدرسه مجازی آموزش قرآن کریم است که تاکنون مقدمات اولیه راه‌اندازی این مدرسه مجازی آماده شده است.

 

وی با بیان اینکه در مرحله اول این مدرسه مجازی جلساتی با  تدریس جاسم حسینی‌زاده در حال آماده‌سازی است اضافه کرد: این مدرسه با همکاری موسسه تبیان انجام خواهد پذیرفت، پس از اتمام مراحل اولیه درگاهی در فضای گوگل ایجاد شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این مدرسه آموزشی به صورت رایگان حضور پیدا کنند.

 

حجت‌الاسلام فدیعمی در خصوص سرفصل‌های این مدرسه عنوان کرد: در اولین دوره آموزش مجازی قرآن کریم سعی شده بسیاری از موضوعات مرتبط با قرآن طراحی و آموزش داده شوند، این سرفصل‌ها شامل حفظ موضوعی قرآن کریم، سبک زندگی اسلامی، اصول تربیتی و ... هستند.

 

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان پس از شرکت در این دوره مجازی به صورت آنلاین آزمون خواهند داد و پس از قبولی گواهیانامه موقت برای آنها صادر می‌شود و پس از شرکت در آزمون شفاهی این اداره کل گواهینامه معتبر برای آنها صادر خواهد شد.

 

رئیس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: تولید محتوای این مدرسه مجازی با همکاری دانشگاه امیرالمومنین (ع) انجام می‌گیرد.

 

کد خبر 976319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha