کسب مقام برتر کشور توسط مرکز آموزش سازمان فضای مجازی بسیج فارس

باقری گفت: انتخاب استان فارس برای دومین سال متوالی به عنوان برترین مرکز آموزش سازمان فضای مجازی بسیج مایه افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن باقری»، امروز (شنبه 5 مهر) در مراسم اختتامیه «دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج» گفت: انتخاب استان فارس برای دومین سال متوالی به عنوان برترین مرکز آموزش سازمان فضای مجازی بسیج مایه افتخار است.

معاون تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس افزود: از معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی سپاه فجر فارس به عنوان برترین معاونت تربیت و آموزش استان ها در کشور تجلیل شده که این موفقیت با تلاش بسیجیان و آموزش نواحی شهرستان های استان محقق شده است.

وی اضافه کرد: طی یک سال گذشته، سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در حوزه آموزش فضای مجازی و سواد رسانه ای تلاش جهادی پیگیری داشته است.

باقری با اشاره به تقویت آموزش در این حوزه بیان کرد: کلاس ها و دوره های آموزشی حضوری فضای مجازی و سواد رسانه ای در شهرستان ها، اداره ها، مدارس و دانشگاه ها و ... موجب تقویت تولید محتوای استان در این زمینه شده است.

وی ادامه داد: آموزش فضای مجازی و سواد رسانه ای به همکاری تمامی مجموعه های تاثیرگذار در فارس نیاز دارد که موجب کاهش  آسیب های فضای مجازی در استان نیز می شود.

گفتنی است در مراسم اختتامیه «دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج» از بخش های مختلف فعال در سازمان فضای بسیج و فعالان عرصه فضای مجازی تقدیر شد و استان فارس، عنوان برترین مرکز آموزش مجازی سازمان فضای مجازی بسیج کشور را به خود اختصاص داد.

کد خبر 976409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha