تهیه کلیپ نقاشی و شن با موضوع شکست حصر آبادان

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری خوزستان از تهیه کلیپ نقاشی با تکنیک شن توسط فاطمه عبادی با موضوع شکست حصر آبادان خبر داد.

«شهریار قلی‌گشتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به انعکاس بخشی از رشادت‌ها و جوانمردی رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس اظهار کرد: عزت، اقتدار، امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون ایثار و ازخودگذشتگی و استقامت رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

 

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری خوزستان اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر برنامه‌های خود را به صورت مجازی انجام می‌دهیم تا عموم مردم بتوانند از این فعالیت‌ها بهره‌مند شوند.

 

وی یکی از این برنامه‌ها را تهیه کلیپ نقاشی با تکنیک شن توسط خانم فاطمه عبادی هنرمند به‌نام خوزستانی به مناسبت هفته دفاع مقدس و با موضوع شکست حصر آبادان عنوان کرد و افزود: امیدواریم این برنامه نیز همچون سایر فعالیت‌های هنرمندان در فضای مجازی بازخورد خوبی داشته باشد.

 

قلی‌گشتی با اشاره به اینکه در خوزستان هنرمندان بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف داریم و همه تلاش حوزه هنری استان این است که از ظرفیت آنها بهره‌مند شود تصریح کرد: حوزه هنری از همه هنرمندانی که آثار و فعالیت‌هایی در حوزه دفاع مقدس و انقلاب داشته باشند، حمایت می‌کند.

 

وی عنوان کرد: از دیگر اقداماتی که در راستای حمایت از هنرمندان استان توسط حوزه هنری صورت می‌گیرد این است که اگر ظرفیت کاری که می‌خواهیم انجام دهیم در توان هنرمندان استان ما باشد، حتما از ظرفیت آنها استفاده می‌کنیم.

 

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری خوزستان ابراز کرد: در این راستا نقاشی پرتره شهدای حمله تروریستی شهدای رژه 31 شهریور بود که توسط هنرمند خوزستانی امید فاضلی انجام شد و طی مراسمی به خانواده این شهدا تقدیم کردیم.

 

وی با بیان اینکه همچنین برخی اساتید هنرهای نمایشی تجسمی و هنرهای تصویری به حوزه هنری کردند و خواستار همکاری با این حوزه بودند یاد آور شد: طی دو سه سال اخیر حمایت‌های بسیار خوبی از این هنرمندان و آثار آنها صورت گرفته است.

 

کد خبر 976411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha