برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی« مدهامتان » به صورت مجازی

حجت الاسلام سالاری با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی« مدهامتان » گفت: این دوره از مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد گفت: این دوره از مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته های اذان، مکبری، قرائت نماز، تلاوت نور به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: در رشته تلاوت نور ویژه برادران و خواهران در رده سنی 9 تا 14 سال، در رشته قرائت نماز ویژه خواهران و برادران در رده سنی 9 تا 14سال، در رشته مکبری ویژه برادران در رده سنی زیر 9 سال و 9 تا 14 سال و در رشته اذان نیز ویژه برادران در رده سنی 9 تا 14 سال برگزار می شود.

وی افزود: آخرین مهلت ثبت نام 30 آذرماه است.

کد خبر 976474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha