نمایشگاه کتاب هفته دفاع مقدس در کانون «دوستان آسمانی» برپاشد

گواهیان گفت: نمایشگاه کتاب هفته دفاع مقدس با برخورداری از کتاب های متنوع ویژه گروه های سنی مختلف در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برپا شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به راه اندازی نمایشگاه کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» گفت: این نمایشگاه با برخورداری از کتاب های متنوع ویژه گروه های سنی مختلف راه اندازی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: بخشی از این نمایشگاه کتاب اختصاص به کتاب های دفاع مقدس، خاطرات شهدا و رزمندگان و... دارد و در بخش دیگری از آن نیز کتاب هایی در موضوعات داستان، تاریخی، علمی و... به چشم می خورد.

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه کتاب به بهانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گشایش یافته است، عنوان کرد:  این نمایشگاه هر شب بعد از نماز مغرب و عشا پذیرای بچه های مسجد و شهروندان جهرمی است.

 

گواهیان هدف از برپایی نمایشگاه کتاب را ترویج کتاب و مطالعه میان اعضای کانون و خانواده های آنان دانست و از بچه های مسجد و دیگر شهروندان خواست از این نمایشگاه که برخوردار از جدیدترین کتاب های منتشر شده است، بازدید کنند.

 

وی با اشاره به عناوین برخی از کتاب های حاضر در این نمایشگاه، عنوان کرد: «خداحافظ کرخه»، «شب صورتی»، «خاطرات سفیر»، «کتاب روضه»، «رستاخیز جان»، «سلیمانی عزیز»، «خمپاره فاسد»، «ترکش ولگرد»، «فتح خون»، «نجمه پلاره»، «مسافر آگوست»، «فرمانده من»، «دهلیز انتظار»، «آبنبات هل دار»، «آیینه جادو» و... بخشی از عناوین کتاب های موجود در این نمایشگاه را شامل می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: همچنین در کنار این نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی نیز به بچه های مسجد عرضه می شود.

 

گواهیان در پایان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را از ضرورت هایی دانست که برای ورود به مسجد الزامی بوده و از بچه های مسجد خواست تا با استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در برنامه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شرکت کنند.

 

کد خبر 976603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha