«طرح ۴۰ خانه ۴۰ کوی عشق ۴۰ آبروی محله» در جهرم اجرا شد

رحمانیان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، «طرح ۴۰ خانه ۴۰ کوی عشق ۴۰ آبروی محله» در کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سیدفخرالدین آیت اللهی» جهرم به اجرا در آمد.

«علی رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، ضمن گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس با اشاره به از جان گذشتگی جوانان در آن دوران شکوهمند، گفت: جهاد در راه خدا، کار عظیم جوانان رشید و پاک نهاد آن روزگار بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سیدفخر الدین آیت اللهی» با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با دفاع از آرمان ها، عزت و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند، افزود: دفاع مقدس، ایستادگی برابر ظلم ظالمان و متجاوزان و خود را فدای انقلاب و نظام کردن، است.

 

وی معنویت، استقامت، جوانمردی، شهادت طلبی و... را از ویژگی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: این ویژگی های منحصربه فرد باید در جوانان امروزی متبلور شود.

 

رحمانیان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان را مورد تاکید قرار داد و گفت: وظیفه مساجد و متولیان فرهنگی هر منطقه آن است که فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل کنونی جامعه منتقل کند.

 

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی ناب برای بازگویی خاطرات آن دوران برای نسل جوان جامعه دانست و تاکید کرد: لازم است بازماندگان دفاع مقدس از بیان خاطرات و رشادت های رزمندگان در آن دوران طلایی دریغ نکنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سیدفخر الدین آیت اللهی» با اشاره به اجرای «طرح 40 خانه 40 کوی عشق 40 آبروی محله» همزمان با هفته دفاع مقدس در این کانون فرهنگی، خاطرنشان کرد: در راستای این برنامه نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سیدفخر الدین آیت اللهی» با حضور در منزل «شهید عباس هنرور» یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به اجرا در آمد، عنوان کرد: این برنامه با تاکید بر شهدای محله و همجوار مسجد مصلی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیت الله سیدفخر الدین آیت اللهی» در پایان اظهار کرد: در این برنامه، خانواده شهید هنرور به بیان خاطراتی از رشادت های آن شهید گرانقدر دفاع مقدس و زندگی سراسر سعادت وی پرداختند و از بچه های مسجد خواستند تا راه و منش شهیدان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

کد خبر 976604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha