سبک زندگی یکی از مهم ترین مسائل در پایداری و تحکیم بنیان خانواده است

محمودی اصل سبک زندگی را یکی از مهم ترین مسائل در پایداری و تحکیم بنیان خانواده دانست و گفت: توجه به اصول و روش های آن می تواند مسیر زندگی را برای همه اقشار به خصوص زوجین فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» امروز (6 مهر ماه) در نشست روشنگری «سبک زندگی ایرانی _ اسلامی» که به همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج لنده و به مناسبت هفته دفاع مقدس  برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس ما یک گنجینه ارزشمند در حوزه های مختلف بود که باعث ترویج باورها، اندیشه ها، ایثار و از خودگذشتگی در جامعه شده است.

 

امام جمعه شهرستان لنده سبک زندگی را یکی از مهم ترین مسائل در پایداری و تحکیم بنیان خانواده دانست و گفت: توجه به اصول و روش های آن می تواند مسیر زندگی را برای همه اقشار به خصوص زوجین فراهم کند.

 

وی با بیان اینکه لقمه حرام نقش مهمی در تربیت فرزند و سبک زندگی انسان دارد، ادامه داد: خانواده ها باید در بحث حلال و حرام بودن درآمد خود نهایت دقت لازم را داشته باشند.

 

محمودی اصل یادآور شد: مهم ترین اصل در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، توجه به معنویت در خانواده ها بوده که باید در تربیت فرزندان حتما مدنظر قرار گیرد.

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: الگوگیری مناسب برای سبک زندگی می تواند باعث تحول در زندگی شود که این مهم می تواند به تعمیق باورها و اندیشه های مناسب در زندگی شود.

 

«اسفندیار مختاری» هم در این نشست، گفت: برگزاری چنین نشست های روشنگری می تواند به ارتقای سطح کمی و کیفی خانواده ها کمک کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: برنامه های خوبی از سوی معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج لنده برای آموزش خانواده ها، ترویج سبک زندگی، کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان در طول طول با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 976632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha