برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی اندیمشک

لطفی‌بافنده از برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی اندیمشک خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف معرفی و ترویج آثار عرصه ایثار و شهادت انجام شده است.

«فریبا لطفی‌بافنده» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به ارائه و تشریح اقدامات کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک در هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس و با هدف معرفی و ترویج آثار عرصه ایثار و شهادت در کتابخانه‌های عمومی اندیمشک برپا شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های اندیمشک افزود: در این هفته نمایش و معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس از طریق فضای مجازی و در شبکه‌های اجتماعی وبلاگ و اینستاگرام کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک صورت می‌گیرد.

 

وی مسابقه کتابخوانی مجازی «فرنگیس» و مسابقه پیامکی دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک در هفته دفاع مقدس برشمرد و خاطر نشان کرد: این اقدامات در راستای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی منابع و آثار منتشرشده با موضوع دفاع مقدس و استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت معرفی و گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و الگوسازی برای نسل جوان برگزار می‌شوند.

 

کد خبر 976660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha