امکان بازدید رایگان از اماکن تاریخی تحت نظارت شهرداری کاشان

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: همزمان با روز جهانی گردشگری بازدید از اماکن تاریخی تحت نظارت شهرداری کاشان رایگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «حمیدرضا پوربرات» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هم زمان با روز جهانی گردشگری، بازدید از موزه ‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش شهرداری کاشان امروز ششم مهرماه رایگان است.

 

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: علاقه‌ مندان می‌توانند همزمان با روز جهانی گردشگری از خانه تاریخی طباطبائی‌ها و حمام سلطان امیراحمد به صورت رایگان بازدید کنند.

 

پوربرات تصریح کرد: ساعت بازدید از این مجموعه‌ ها ۹ صبح تا ۱۹ بوده و خانه تاریخی عباسیان از دیگر ابنیه تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به جهت انجام عملیات مرمت قابل بازدید نیست.

 

از سال ۱۹۸۰، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد سالانه روز ۲۷ سپتامبر را به عنوان روز جهانی گردشگری جشن می‌گیرد. اساسنامه این روز در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال ۱۹۷۰ به تصویب سازمان جهانی گردشگری رسید. انتخاب و تصویب این روز نقطه عطفی در گردشگری جهانی محسوب می‌شود. هدف از گرامی داشت چنین روزی، بالا بردن سطح آگاهی در مورد نقش گردشگری در جامعه جهانی و نشان دادن چگونگی تاثیر گردشگری بر ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در سراسر جهان است./

کد خبر 976688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha