اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سوها از نمایشگاه دفاع مقدس بازدید کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سوها گفت: امام جماعت، هیات امنا و اعضا و فعالان این کانون با حضور در شهر اردبیل از نمایشگاه دفاع مقدس با محوریت عملیات کربلای ۵ به مناسبت هفته دفاع مقدس بازدید کردند.

«مجید مبشری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: امام جماعت، هیات امنا و اعضا و فعالان این کانون با حضور در شهر اردبیل از نمایشگاه دفاع مقدس با محوریت عملیات کربلای 5 به مناسبت هفته دفاع مقدس بازدید کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سوها تصریح کرد: آشنایی با بخش های مختلف عملیات کربلای 5 و انس با شهدا و رزمندگان و بازدید از ادوات نظامی حاضر در نمایشگاه از مهمترین اهداف این برنامه تفریحی و فرهنگی برای نوجوانان این روستا بود.

 

 

وی اظهار داشت: بازدید از چنین نمایشگاه هایی یادآور رشادت ها و فداکاری رزمندگان اسلام و خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی در اذهان نسل جدید است.

 

مبشری یادآور شد: البته آئین گلباران گلزار شهدای روستای سوها نیز با مشارکت امام جماعت، هیئت امنا، فعالان کانون، بسیجیان و خانواده معظم شهدا نیز به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سوها افزود: چنین برنامه های فرهنگی می تواند ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس را برای نوجوانان و جوانان روشن کند.

کد خبر 976695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha