استمرار تولید ماسک و کمک مومنانه به همت مسجدی‌ها/ راه‌اندازی ایستگاه صلواتی سلامت

حجت‌الاسلام کاهه با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی سلامت در مسجد امام جعفرصادق(ع)، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا کمک‌های مومنانه از سوی این مسجد به ۲۵ خانواده تحت پوشش و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا انجام شده و ادامه دارد.

حجت الاسلام«مهدی کاهه» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برپایی ایستگاه سلامت به منظور توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده میان مردم، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از پنج هزار ماسک از سوی اهالی مسجد تهیه و توزیع و یک هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در مسجد برای استفاده مردم جانمایی شده است.

 

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) خیابان فرجام بیان کرد: از زمان آغاز بحران کرونا تاکنون که حدودا هشت ماه است،کمک های مومنانه از سوی این مسجد به 25 خانواده تحت پوشش و خانواده هایی که به دلیل بحران کرونا متضرر شدند، ادامه دارد.

 

حجت الاسلام کاهه با اشاره به نقش تاثیرگذار مساجد در فرهنگسازی بحث پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: سال های گذشته فعالین مسجدی با برپایی مواکب و راه اندازی کاروان های سفر زیارتی برای پیاده روی اربعین و با حضور در مراسم جاماندگان اربعین در اجتماع حضور میلیونی مردم در این سفر معنوی نقش تاثیرگذاری داشته اند و امسال نیز می توانند با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام به قرائت زیارت اربعین در منازل، به بحث قرائت اربعین در منازل اهتمام داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ها و رویکرد کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) برای نوجوانان و جوانان گفت: در محورهای قرآنی، آموزشی و سرود دوره هایی برای مخاطبان برگزار می شود، که در حال حاضر به دلیل بحران کرونا این دوره ها به صورت مجازی برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) یکی از عوامل موفقیت این مسجد را برخورد شایسته دست اندرکاران این مسجد با نوجوانان و جوانان دانست و خاطرنشان کرد: این عامل زمینه ای برای رونق حضور همه اقشار به این مسجد شده است.

کد خبر 976704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha