مقالات برگزیده کنفرانس بین‌المللی بحران کرونا و مسئولیت‌های حقوقی و اخلاقی منتشر می‌شود

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی بحران کرونا و مسئولیت‌های حقوقی و اخلاقی، گفت: مقالات برگزیده کنفرانس در دوفصلنامه علمی – پژوهشی قرآن، فقه و حقوق اسلامی پاییز و زمستان سال ۹۹ منتشر می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: حجت الاسلام دکتر حسین جوان آراسته با اعلام اینکه آخرین شمارگان دوفصلنامه علمی – پژوهشی قرآن، فقه و حقوق اسلامی به برگزیدگان کنفرانس بین المللی بحران کرونا و مسئولیت های حقوقی و اخلاقی اختصاص خواهد یافت، گفت: مقالاتی  می توانند در این آخرین شماره نشریه فرصت انتشار یابند که علاوه بر موضوعیت در مباحث کرونا رویکرد و صبغه قرآنی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه انتشار مقالات در یک نشریه تخصصی معتبر یک امتیاز برای پدیدآورندگان و نویسندگان مقاله محسوب می شود گفت: پژوهشگران و اساتید دانشگاهی و حوزوی می توانند با امکان انتشار مقالات خود در دو فصلنامه علمی – پژوهشی قرآن، فقه و حقوق اسلامی، به ارتقا علمی و پژوهشی خوبی دست یابند.

 

گفتنی است، دو فصلنامه علمی – پژوهشی قرآن، فقه و حقوق اسلامی به مدیر مسئولی آیت الله ابوالقاسم علیدوست و سردبیری حجت الاسلام دکتر احمد حاجی ده آبادی در زمینه فقه و حقوق و با درجه علمی- پژوهشی به دو زبان فارسی - انگلیسی زیر نظر انجمن فقه و حقوق حوزه های علمیه منتشر می شود.

کد خبر 976753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha