اجرای زنده گروه سرود آوای آسمان در برنامه پلاک عاشقی

بهاری منش از اجرای زنده گروه سرود «آوای آسمان» کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی در برنامه تلویزیونی پلاک عاشقی خبر داد.

«امیر حسین بهاری منش» ضمن گرامیداشت ایام چهل سالگی دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا از اجرای زنده گروه سرود «آوای آسمان» کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی در برنامه تلویزیونی پلاک عاشقی شبکه آفتاب خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: گروه سرود آوای آسمان متشکل از برادران عضو کانون است که فعالیت های گسترده ای را در این راستا دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی با اشاره وی به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند در جامعه امروز نیاز به سرود داریم افزود: ایشان در سال 84 در دیدار با اعضای کنگره شهدای کرمان فرمودندسرود چیز خوبی است و اگر بتوانیم سرود خوش مزمون، اثرگذار و خوبی تولید کنیم که بچه ها در مسیر مدرسه، گردش و تفریح و پارک بتوانند آن را زمزمه و تکرار کند کار بزرگ و ارزشمندی انجام داده ایم.

وی ادامه داد: در همین راستا ما در کانون فرهنگی سید احمد خمینی اقدام به راه اندازی گروه سرود کردیم که کار تهیه سرود از صفر تا صد به همت کانون انجام می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام محرم نیز اقدام به تولید سرود کردیم که سرود آلاله ها ویژه دفاع مقدس تهیه و از شبکه تلویزیونی آفتاب پخش شد.

 

بهاری منش همچنین به تولید سرود « کوچک ترین سردار» به مناسبت ایام محرم و صفر نیز اشاره کرد و گفت:این سرود ها در این ایام در برنامه های مختلف گرامیداشت چه سالگی انقلاب و هفته دفاع مقدس و همچنین در برنامه های عزاداری ماه صفر اجرا می شود.

 

کد خبر 976758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha