ضرورت رسیدگی به حادثه دیدگان در گلستان

حجت الاسلام روحانی نژاد به ضرورت رسیدگی به حادثه دیدگان در گلستان تاکید کرد و گفت: خدمات بنیاد مسکن در مناطق محروم و نیازمندان باعث دلگرمی و امیدآفرینی در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین «حسین روحانی نژاد»، نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن کشور ظهر امروز «یکشنبه ۶ مهر» در تماس تلفنی با مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان برضرورت رسیدگی به حادثه دیدگان در استان گلستان تاکید کرد.

 

 نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن کشور تاکید کرد: خدمات بنیاد مسکن در طول سال های اخیر در استان گلستان بی سابقه بود و ارائه این خدمات نشانه پیگیری های مدیر جوان و متعهد و همکاران پرتلاش در بنیاد مسکن استان دارد.

 

 حجت الاسلام روحانی نژاد افزود: مقام معظم رهبری نیز در خصوص رسیدگی به محرومان به ویژه روستائیان دغدغه دارد و بنیاد مسکن یکی از نهادهای موثر در مسیر خدمت به اقشار مختلف مردمی به شمار می رود.

 

وی گفت: خدمات بنیاد مسکن در مناطق محروم، حادثه دیده و نیازمندان باعث دلگرمی و امیدآفرینی در جامعه می شود و امیدواریم توفیق آن فراهم شود که بتوانیم با حضور در استان گلستان از اقدامات و پروژه های بنیاد مسکن در این استان دیدار و با همکاران گفتگو کنیم.

 

«سید محمد حسینی»، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان نیز در این تماس تاکید کرد: بنیاد مسکن استان گلستان برای خدمت به مردم و برخورداری آنان از خدمات گسترده و موثر برنامه ریزی دقیق و گسترده ای تدوین کرده است که امیدواریم با حمایت ریاست بنیاد مسکن کشور این برنامه ریزی ها جامعه عمل پوشیده شود.

 

گفتنی است، در روزهای اخیر زلزله ۵.۲ ریشتری به ۲۵۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان مراوه تپه خسارت وارد کرده است و همچنین در ماه گذشته نیز زلزله رامیان باعث خسارت به ۲۰۰ واحد مسکونی شده است و بنیاد مسکن استان از روز نخست این  حادثه در حال تشکیل پرونده اعطای تسهیلات و خدمات به واحدهای خسارت دیده از زلزله است.

 

کد خبر 976809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha