بانوان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی نقش کلیدی ایفا کرده اند

کوشکی جهرمی گفت: همسران و مادران رزمندگان در دوران دفاع مقدس نقش کلیدی داشتند و صبوری بانوان در شرایط اقتصادی امروز نیز موجب مقاوم شدن جامعه در برابر فشارها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (یکشنبه 6 مهر) در مراسم تجلیل از بانوان تاثیرگذار هشت سال دفاع مقدس گفت: همسران و مادران رزمندگان در دوران دفاع مقدس نقش کلیدی داشتند که تداعی کننده  نقش بانوان در واقعه عاشوراست.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: بی شک تربیت مادران بوده است که فرزندان ایثارگر به بار آورده است که دین و دینداری را بر جان خود ترجیح دادند.

وی اضافه کرد: زنان در دوران دفاع مقدس به علت نبود مردان خود در خانه، سختی های زندگی را به تنهایی متحمل می شدند و در پشت جبهه ها نیز با تلاش در عرصه های مختلف نقش حمایتگر داشتند.

 کوشکی جهرمی با اشاره به برگزاری نمایشگا ه «هنر و حماسه» در شیراز بیان کرد: شهرداری شیراز با برپایی این نمایشگاه، عاشورا و دفاع مقدس را به شکل مطلوبی به تصویر کشیده است.

وی ادامه داد: فراخوان برای جمع آوری نامه‌های رزمندگان به همسرانشان، اقدام موثری است که مورد پیگیری قرار دارد تا این نامه ها به انتشار برسند.

کوشکی جهرمی تصریح کرد: امروز نیز که در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم، بانوان مانند دوران دفاع مقدس، نقش حیاتی دارند و صبر و بردباری آنها در خانه است که جامعه ما در برابر فشارها مقاوم می کند.

کد خبر 976830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha