توجه نماینده ولی فقیه در البرز نسبت به پروژه میدان جمهوری کرج قابل تقدیر است

سلیم نژاد با اشاره به اینکه باید دیوار اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری ترمیم شود گفت: توجه نماینده ولی فقیه در البرز نسبت به پروژه میدان جمهوری کرج قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اکبر سلیم نژاد» در نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج که یکشنبه 6 مهر برگزار شد گفت: توجه نماینده ولی فقیه در البرز نسبت به پروژه میدان جمهوری کرج قابل تقدیر است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: متأسفانه این واقعیت وجود دارد که دیوار اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری آسیب دیده و لازم است که ترمیم شود.

 

وی توضیح داد: در رابطه با بحث پروژه میدان جمهوری کرج مطالب و توضیحات را در روزهای آتی محضر آیت الله حسینی همدانی عرض خواهیم کرد و از نزدیک با طرح این موضوع تصمیم گیری لازم اتخاذ می شود.

 

وی تصریح کرد: برنامه ها و رویکرد اصلی و اساسی شورای اسلامی شهر کرج براساس خدمت رسانی و کار جهادی بوده و در این خصوص شهرداری نیز به دنبال ترمیم اعتماد افکار عمومی و اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در زمینه اجرای طرح پروژه مترو قطار شهری است که در این خصوص شاهد پیشرفت فیزیکی ایستگاه f مترو شهر هستیم که با تلاش شبانه روزی فعالان این طرح تا پایان سال به نتیجه و بهره برداری می رسد.

 

 

کد خبر 976863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha