ساخت راه های روستایی شیروان در سه بخش در دست اجراست

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان گفت: ساخت راه های روستایی شیروان در سه بخش در دست اجرا است.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: هم اکنون ۵۰ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان در دست اجرا است.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان کرد: راه های در دست اجرا در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه ساخته می شود که تاکنون بین ۳۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

جوان با بیان اینکه امسال اعتباری برای طرح های مزبور تخصیص نیافته است، عنوان کرد: تاکنون برای عملیات ساخت این طرح ها ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که برای تکمیل و اتمام آن نیز ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر لازم است.

 

وی خاطرنشان کرد: احداث راه های روستایی مزبور در قالب ۱۲ طرح است که هزینه هر کیلومتر خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت آن نیاز به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان کرد: علاوه بر این طرح ها، زیرسازی و آسفالت راه روستایی سنجد در بخش قوشخانه و ساخت پل روستای علی محمد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

 

جوان ادامه داد: شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است.

 

وی گفت: هم اینک مجموع کل راه‌های روستایی این شهرستان ۶۵۰ کیلومتر است که بیش از ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت است و ۸۶ کیلومتر بزرگراه در دو باند شمالی و جنوبی دارد.

 

شیروان که در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد، به دلیل واقع شدن در مسیر اصلی استان‌های شمالی به مشهد یکی از مسیرهای پرتردد کشور است.

کد خبر 976894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha