تکریم ایتام، امری فرامکتبی و فرادینی است.

​نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: تکریم ایتام، تکریم ارباع رجوع و میهمان و.. نه فقط در اسلام بلکه امری فرامکتبی و فرادینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در آیین تکریم ایتام و بازدید از موسسه خیریه اطعام الایتام حضرت بقیه الله الاعظم (عج) کاشان گفت : تکریم ایتام، تکریم ارباع رجوع و میهمان و.. نه فقط در اسلام بلکه امری فرامکتبی و فرادینی است.

 

​نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به ویژگی های اخلاقی نبی مکرم اسلام (ص) گفت: ابتدای ۱۱۳ سوره و ۱۱۴ بسمل قرآن کریم سخن از «رحمت»خداوندی است و اساس دین اسلام بر پایه محبت و مهربانی است.

 

آیت الله سلیمانی به آیه سوره مبارکه شورا اشاره کرد و در ادامه بیان داشت: در حقیقت دلیل ممتاز بودن نبی مکرم اسلام نه در خاتم پیامبران بودنش، بلکه خلق و خوی مهربانانه بود.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تقدیر از زحمات ارزشمند هیات مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام حضرت بقیه الله الاعظم (عج) کاشان خطاب به خادمان این موسسه گفت : شک نداشته باشید که خداوند متعال خیر و نیکی برای شما خواسته که توفیق خدمت به بندگان خاص و محبوبش یعنی فرشتگان ایتام را نصیب و روزی شما کرده است./

کد خبر 976988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha