برگزاری مراسم زیارت عاشورا در طول هفته دفاع مقدس در کانون «سلاله پاکان»

بهمن زادگان گفت: اینکه در طول هفته دفاع مقدس برنامه زیارت عاشورا به یاد شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس به همت بچه های مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یاد و خاطره رشادت های دلیرمردان هشت سال جنگ تحمیلی را پاس داشت و به روان شهدایی که از سنگر مساجد به پا خاستند تا در سنگر مبارزه با ظلم و جور، علیه دشمنان ایستادگی کنند، درود فرستاد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» جهرم افزود: لحظه لحظه های دفاع مقدس جز درس ایثار و شهادت چیز دیگری نبود و این مهم با تکیه بر معنویت و دین مداری همراه با توکل به خداوند متعال و اعتماد به جوانان رقم خورد.

 

وی با اشاره به تقدیم یک هزار و 200 شهید عرصه دفاع مقدس در شهرستان جهرم، بیان کرد: تقدیم این تعداد شهید در این شهرستان نشان از تدین و ولایتمداری مردم جهرم در دوران شکوهمند دفاع مقدس است.

 

بهمن زادگان با اشاره به اینکه رزمندگان شهرستان جهرم تربیت شده در مساجد بوده اند، خاطرنشان کرد: آنها درس رشادت و دلاورمردی را از روحانیون مجاهد همچون آیت الله «سید حسین آیت اللهی» و آیت الله «سید ابراهیم حق شناس» آموختند و برای دفاع از ارزش ها و آرمان های کشورشان هیچ ترس و واهمه ای را به خود راه ندادند.

 

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: راه و منش شهیدان همچنان در کشور ساری و جاری است و ایثار و مجاهدت در دوران کنونی نیز برگرفته از همان روش شهدا تداوم دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» جهرم با اشاره به اینکه در طول هفته دفاع مقدس برنامه زیارت عاشورا به یاد شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس به همت بچه های مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد، گفت: این برنامه هرشب همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شده است.

 

 وی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» در هفته دفاع مقدس را تولید محتوا در فضای مجازی دانست و اظهار کرد: این فعالیت ها با محوریت شهدا و دفاع مقدس و در قالب تولید کلیپ، متن و عکس نوشته انجام شده است.

 

 بهمن زادگان در پایان عنوان کرد: گزیده سخنان «سردار شهید قاسم سلیمانی»، گزیده ویدیو سخنرانی «آیت الله سیدحسین آیت اللهی»، امام جمعه فقید جهرم، در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مجموعه سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مورد جنگ و دفاع مقدس و... از جمله تولیدات کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» در ایام هفته دفاع مقدس بوده است.

کد خبر 976998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha