راه اندازی «سینما محله» با اجرای فیلم های دفاع مقدس در کانون «پیمان غدیر»

پاشه از راه اندازی «سینما محله» به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به استقبال چهلمین سالگرد دفاع مقدس رفت که اگرچه امسال با محدودیت های کرونایی رو به رو هستیم اما در حد توان خود هفته دفاع مقدس را با اجرای این برنامه ها گرامی می داریم.
 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: از جمله برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس امسال به همت این کانون فرهنگی و هنری به اجرا درآمد، «سینما محله» بود که به همت و تلاش بچه های مسجد انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه در طول هفته دفاع مقدس به اجرا در آمد، بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، برنامه «سینما محله» در پارک «خیام» واقع در چهار راه «حافظ» شهرستان جهرم که مجاور کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» است، این برنامه به اجرا در آمد.

 

پاشه با اشاره به پخش فیلم های دفاع مقدس در «سینما محله» کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر»، خاطرنشان کرد: سعی کردیم در این طرح از فیلم های سینمایی دوران دفاع مقدس که متناسب با سنین مختلف است استفاده کرده و آن را برای مردم به نمایش بگذاریم.

 

وی با اشاره به زمان پخش فیلم در طرح «سینما محله»، عنوان کرد: این برنامه در طول هفته دفاع مقدس هر شب از ساعت 20 پذیرای علاقمندان به هنر هفتم بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» با اشاره به استقبال خوب اهالی محله در اجرای این برنامه، اذعان کرد: پایگاه مقاومت بسیج «نجف اشرف» از حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» در راه اندازی «سینما محله»، همکاری لازم را با اعضای کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» داشتند.

 

پاشه با اشاره به اینکه به سبب شیوع بیماری «کرونا» در سطح شهرستان جهرم، سعی شد تا تدابیر ویژه را برای اجرای هر چه بهتر این برنامه در راستای حفظ سلامت مخاطبان داشته باشیم، تصریح کرد: در اجرای برنامه «سینما محله» رعایت فاصله فیزیکی به خوبی انجام شد و رعایت استفاده از ماسک نیز توسط مردم به ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 977001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha