طرح ایمنی سلامت برای بازگشایی مساجد در اردن

نخست وزیر اردن اعلام کرد که دولت این کشور طرح ایمنی سلامت که امکان بازگشایی مساجد و کلیساها را فراهم می کند در دستور کار قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « menafn»،نخست وزیر اردن اعلام کرد که دولت این کشور طرح ایمنی سلامت که امکان بازگشایی مساجد و کلیساها را فراهم می کند در دستور کار قرار می دهد.

 

«عمر رزاز» در این باره گفت: تیم های کنترل و بازرسی و پلیس فعالیت های نظارتی فشرده ای را انجام خواهند داد و هر نهادی که بر خلاف طرح ایمنی بهداشت عمل کند بسته خواهد شد .

 

وی تاکید کرد: نهادهایی که نه شرایط به وجود آوردن ایمنی سلامت را دارند و نه متعهد به رعایت آنها می شوند بسته خواهند ماند و ما اینگونه عدالت را تضمین می کنیم.

 

رزاز گفت كه هفته گذشته اقدامات لازم علیه افرادی که در نهادهای دولتی کار می کنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند انجام شد.

 

نخست وزیر اردن یادآور شد که پس از گسترش شیوع بیماری همه گیر کرونا در این کشور  مقابله افراد با این بیماری به هوشیاری و تعهد تبدیل شده است.

 

رزاز همچنین گفت که این بیماری اهمیت اتكا به خود ، سرمایه گذاری در منابع محلی و مشاركت گسترده جوانان در همه بخش های تولیدی را برجسته كرده است.

 

در این زمینه  نخست وزیر اردن متذکر شد که اعتماد به نفس و اشتغال جوانان به ویژه در بخش کشاورزی  در این هفته در دستور کار هیئت دولت خواهد بود.

کد خبر 977032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha