مدرسه مجازی اربعين در حوزه علمیه خواهران آغاز به کار کرد

مدرسه مجازی مهارتی معرفتی اربعين از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه­های علمیه خواهران به منظور بهره­ گیری از ظرفیت­ های موجود با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) و اندیشکده اربعین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه­های علمیه خواهران به منظور بهره­ گیری از ظرفیت­ های موجود با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(علیه السلام) ( اندیشکده راهبردی اربعین)  و به منظور ارتقای سطح علمی و مهارتی مبلغان و فرهیختگان فرهنگی اقدام به برگزاری دوره هایی با نام « مدرسه اربعین » نموده است.

بنابراین گزارش 8 مهرماه 1399 آخرین مهلت ثبت نام و شروع دوره از اول مهرماه 1399 با بارگذاری درسها در سامانه سیما پخش مدرسه مجازی اربعین آغاز می شود و شرکت کنندگان میتوانند از 9 مهرماه سال جاری که به مدت 2 ماه دوره را به اتمام برسانند.

کسانی که به جهت شرایط خاص نمی توانند از طریق اینترنت از درسها استفاده کنند با ارسال پیام به ایتای شماره 09120950502 اعلام نمایند (با ذکر آدرس دقیق و کد پستی) تا این درسها روی دی وی دی تکثیر و از طریق پست ارسال شود. لازم به ذکر است هزینه تکثیر و پست پس از تعیین و اعلام به آنها باید توسط آنان قبل از ارسال واریز گردد.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به آدرس http://poll.whc.ir/167921  مراجعه نمایند.

 

 

کد خبر 977043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha