پرداخت ۳ میلیارد تومان جهت ایجاد اشتغال به مدد جویان رزن

جعفری گفت: طی سال جاری ۳ میلیارد تومان تسهیلات جهت ایجاد اشتغال برای ۸۹ نفر به مددجویان شهرستان رزن اختصاص یافت.

«علی جعفری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: ارائه آموزش‌های رایگان فنی و حرفه‌ای، ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان جویای کار و دارای توانایی، انجام کار از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و همچنین اعمال نظارت‌های تخصصی و فنی بر طرح‌های اشتغال مددجویان توسط ناظران متخصص، گام‌های اصلی جهت توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اداره رزن است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان رزن گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی این نهاد، ایجاد اشتغال تولید محور در جهت خودکفا نمودن خانواده‌های تحت حمایت است.

 

جعفری با اشاره به اولویت اشتغال در توانمندی سازی خانواده‌ها اعلام نمود: در سال جاری برای89 نفر از مددجویان بااعتباری بالغ‌ بر 3 میلیارد تومان فرصت شغلی پایدار ایجاد شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان رزن همچنین با اشاره به اهمیت آموزش در ایجاد اشتغال برای مددجویان، بیان کرد: تعداد دوره آموزشی بلندمدت با همکاری فنی و حرفه‌ای (در جهت اشتغال) و آموزشگاه‌های آزاد با حضور60 نفر کارآموز برگزارشده است.

 

جعفری، تعدادکاریابی‌های صورت گرفته برای مددجویان در سال 99 را 11 نفر و تعداد افراد بهره‌مند شده از بیمه‌های تأمین اجتماعی را 113 نفر عنوان کرد.

 

 

کد خبر 977078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha