برگزاری نشست «سبک زندگی اسلامی» و «تاثیر دفاع مقدس بر بیداری اسلامی» در جهرم

زارعی گفت: همزمان با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی همچون نشست های بصیرتی با موضوع «تاثیر دفاع مقدس بر بیداری اسلامی»، همایش «سبک زندگی اسلامی» و... در شهرستان جهرم برگزار شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برنامه های هفتمین و آخرین روز از گرامی داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم گفت: در روز هفتم از هفته دفاع مقدس همایش حلقه های صالحین به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این برنامه با موضوع «تاثیر دفاع مقدس بر بیداری اسلامی» با سخنرانی مسئولان پایگاه های مقاومت و ائمه جماعات مساجد به اجرا در آمده است.

 

وی برگزاری اردوی جهادی را از دیگر برنامه های هفتمین روز از گرامی داشت هفته دفاع مقدس دانست و بیان کرد: این برنامه نیز به همت پایگاه مقاومت بسیج «الزهرا (س)» انجام شده است.

 

زارعی از برگزاری نشست های بصیرتی در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: این برنامه با موضوع «سبک زندگی» در حوزه مقاومت بسیج «حضرت رقیه (س)» به اجرا در آمده است.

 

وی همچنین به ویژه برنامه سالروز شکست حصر آبادان اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز به صورت مجازی توسط پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان جهرم اجرایی شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم برپایی ایستگاه صلواتی همراه با پخش نماهنگ دفاع مقدس را از دیگر فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج عنوان کرد که به همت و تلاش پایگاه های مقاومت «ام البنین (س)»، «ریحانه النبی (س) و «حضرت رقیه (س)» برپا شده است.

 

زارعی ادامه داد: همچنین توزیع بروشور با موضع «تحکیم بنیان خانواده و افزایش فرزند آوری (تربیت فرزند انقلابی)» از دیگر برنامه های روز هفتم از هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم بوده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان با اشاره به اینکه اردوهای جهادی به منظور خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان جهرم در طول هفته دفاع مقدس به اجرا در آمده، از حضور بسیجیان شرکت کننده در این اردوها قدردانی کرد.

 

کد خبر 977120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha