۸ میلیارد تومان کمک سازمان شهرداری ها به آتش نشانی های مازندران تزریق شد

رازجویان گفت: سال گذشته ۸ میلیارد تومان کمک سازمان شهرداری ها به آتش نشانی های مازندران تزریق شد و امسال هم اعتبارات جدیدی تزریق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، « مهدی رازجویان» امروز( 7 مهر) در مراسم بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی و تجلیل از آتش نشانان بهشهری در سالن بصیرت ارشاد بهشهر اظهار کرد: از خودگذشتگی، ایثار و عشق به خدمت و شهامت در وجود آتش نشانان نهادینه شده است و آنان طلایه داران عشق به مردم و خدمت هستند.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: آتش نشانان در ماموریت های مختلف خود جانانه ایستاده اند و با صلابت برای دفاع از همشهریان و هم نوعان خود به دل خطر می زنند و این شهامت و ایثار آنان ستودنی است.

 

وی با بیان اینکه با وجود تلاش برای فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم برای آتش نشانان، متاسفانه همچنان کمبودهایی وجود دارد، خاطر نشان کرد: امکانات موجود برای استان مازندران و برخی از شهرستان ها کافی نیست و باید امکانات جدیدتری تزریق شود.

 

رازجویان گفت: سال گذشته 8 میلیارد تومان کمک سازمان شهرداری ها به آتش نشانی های مازندران تزریق شد و امسال هم اعتبارات جدیدی تزریق می شود.

 

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات شهری و آتش نشانی مهمترین مقوله های ارائه خدمت در شهر هستند، یادآور شد: نباید از این مهم و افزایش امکانات و تجهیزات به آتش نشانی ها غافل شویم و باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.

 

به گزارش شبستان، استان مازندران با دارا بودن 61 شهرداری دارای 89 ایستگاه آتش نشانی، 91 دستگاه خودرو آتش نشانی سنگین، 76 خودرو نیمه سنگین، 30 خودرو سبک و 24 موتورسیکلت است و در مجموع  یکهزار و 300 آتش نشان در این استان مازندران فعال هستند.

کد خبر 977128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha