ترویج فرهنگ ایثارو مقاومت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه، گفت: برگزاری یادواره های شهدا نقش مهمی در نهادینه سازی فرهنگ ایثار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  حجت الاسلام « علی اکبرجمیاری» امروز(7 مهر) در یادواره شهدای دفاع مقدس دلفان، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان است.

 

امام جمعه نورآباد افزود: رزمندگان اسلام در دوران 8 سال جنگ تحمیلی از نوجوانان و دانش آموزان  تا افراد سالخورده در سایه تقویت فرهنگ وحدت و همدلی در میدان نبرد با دشمن حاضر بودند ودر این را حماسه ها آفریدند.

 

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدی  و با ایثار جان خود در برابر دشمن تا دندان مسلح قد علم کردند و اجازه ندادند دشمنان متجاوز به اهداف خود دست یابد.

 

حجت الاسلام جمیاری خاطرنشان کرد: شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان مسوولیت پذیر بودند و جان خود را خالصانه در راه آرمان های انقلاب تقدیم کردند.

 

وی با اشاره به اهمیت بیان دلاوری مردمی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان، گفت: برگزاری یادواره شهدا می تواند نقش مهمی در نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت داشته باشد.

 

حجت الاسلام جمیاری با تاکید به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره  شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: شهدا از تمام داشته های خود برای رضای خداوند صیانت از خاک وطن گذشتند و امروز باید یاد و خاطره آنان در جامعه زنده نگه داشته شود.

 

امام جمعه نورآباد خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان بستر تقویت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است و مهم ترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان خواهد بود.

کد خبر 977181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha