تحقق معنای رحمان و رحیم با بخشش بلاعوض اصناف در دوران دفاع مقدس

صدری گفت: صنوف در دوران دفاع مقدس معنای رحمان و رحیم بودن که از صفات بارز خداوند است را به تصویر کشیدند و بلاعوض بخشش کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرزاد صدری»، امروز (دوشنبه 7 مهر) در مراسم تجلیل از نمایندگان صنوف و تدارکات چیان جبهه جنگ توسط شهرداری شیراز با تقدیر از عملکرد صنوف مختلف در سال‌های دفاع مقدس گفت: صنوف در این دوران معنای رحمان و رحیم بودن که از صفات بارز خداوند است را به تصویر کشیدند و بلاعوض بخشش کردند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: در شرایط کنونی نیز به بخشندگی بیش از هر زمان دیگری در جامعه نیاز داریم.

وی اضافه کرد: آراستگی شهروندان به رحمان و رحیم بودن، موجب همدلی و همراهی بیشتر آنها در زمان بحران خواهد شد و با ترویج فرهنگ  مهربانی شاهد تحقق اهداف مختلف به شکل مطلوب در جامعه خواهیم بود.

خاطر نشان می شود، شهرداری شیراز در مراسم تجلیل از نمایندگان صنوف و تدارکات چیان جبهه جنگ که در تداوم برگزاری برنامه های خود به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد از «سید محمود هاشمی»، رئیس مجمع امور صنفی شیراز در زمان جنگ، «مرتضی معجلین» و «جمال زندی» مسئولان ستاد پشتیبانی و جبهه و جنگ استان فارس در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

کد خبر 977211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha