برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع حجاب در هفته دفاع مقدس

بیات گفت: به مناسبت چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی از جمله مسابقه نقاشی و مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سردار سلیمانی در فضای مجازی به همت کانون امام هادی (ع) همدان برگزار شد.

«زهرا بیات» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به مناسبت چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی در فضای مجازی به همت کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) مسجد بلال همدان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) مسجد بلال افزود: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب ، برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سردار دل ها شهید سلیمانی، عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا با حضور اعضای کانون از برخی برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس بود.

 

وی بیان کرد: فضای مجازی و بهره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آن به ویژه در شرایط بحران کرونا، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین جوانان استان است .

 

وی ادامه داد: زبان فرهنگ و هنر با بهره‌گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در همه شرایط به خصوص در وضعیت حال که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم بهترین و آسان‌ترین راه برای گسترش و ارتقای جلوه‌های فرهنگ ایثار و فداکاری و بازخوانی ارزش‌های دوران دفاع مقدس است .

 

بیات گفت: در سال جاری به علت همزمانی ایام سوگواری امام حسین (ع) در ماه محرم و هفته دفاع مقدس، این ایام از شور معنوی ویژه ای برخوردار است.

 

کد خبر 977548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha