تکریم خانواده شهید «قربانی اردلی» در چهاردهمین آیین سه شنبه های تکریم

همتی گفت: چهاردهمین آیین طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل در منزل شهید «ساکی قربانی اردلی» برگزار شد.

«قاسم همتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: چهاردهمین آیین طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل در منزل شهید «ساکی قربانی اردلی» برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل بابیان اینکه تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا یک وظیفه همگانی است افزود: طرح ملی سه شنبه های تکریم این فرصت را فراهم کرده تا مسئولان و جوانان با دلاوری های شهدا آشنا شوند.

 

وی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت را از اهداف راه اندازی طرح ملی سه شنبه های تکریم عنوان کرد و افزود: گسترش این فرهنگ جامعه را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه می کند.

 

همتی گفت: چهاردهمین آیین طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس و به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل ادامه داد: این برنامه با رعایت سایر پروتکل های بهداشتی و تاکید بر پوشیدن ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

خاطرنشان می شود: شهید «ساکی قربانی اردلی» در تاریخ 10 آبان سال 1344 در شهرستان اردل متولد شد و در تاریخ 11 بهمن سال 1387 به شهادت رسید.

 

کد خبر 977557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha