دمای هوا در خراسان رضوی به صفر درجه خواهد رسید

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی،با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدلهای هواشناسی؛ و گسترش سامانه ناپایدار، دمای هوا در خراسان رضوی به صفر درجه خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدلهای هواشناسی؛ و گسترش سامانه ناپایدار جوی انتظار می رود از ساعات بعدازظهر امروز تا چهارشنبه صبح روند کاهش محسوس دما در سطح استان (دما در مناطق سردسیر و کوهستانی صفر و کمتر از صفر درجه سانتیگراد) را شاهد باشیم.

 

گفتنی است فعالیت این سامانه علاوه بر وقوع بارش‌های رگباری با احتمال رعد وبرق به ویژه نیمه شمالی و نواحی غربی استان (در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش بشکل باران و برف)منجر به تشکیل مه و کاهش دید خواهد شد همچنین طی این مدت بیشترین شدت سرعت وزش باد را در نوار شرقی و نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد خنک ترین و سبزوار با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا در شهرستان مشهد به ترتیب ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین،آسمان امروزسه شنبه شهرستان مشهد، نیمه ابری تا ابری اوایل وقت بارش پراکنده باران و مه آلود بتدریج کاهش ابر گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد درگرمترین زمان ۱۹درجه سانتیگراد که در خنک ترین زمان به ۸ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 977613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha