جان فشانی آتش نشانان یادآور ایثار رزمندگان در دفاع مقدس است

امام جمعه نطنز گفت: آتش نشانان در خط مقدم خدمت مقدم جبهه سلامت و امنیت هستند و ایثار و جان فشانی آن ها یادآور ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی علی پیراینده شهردار نطنز، مدیران شهرداری و آتش نشانان شهرداری نطنز با حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه نطنز دیدار و گفت و گو کردند.

 

امام جمعه نطنز در این دیدار مسئولیت آتش نشانان را سخت و طاقت فرسا دانست و افزود: ایثار و جان فشانی آتش نشانان یادآور ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

 

حجت الاسلام محمد یعقوبی افزود: آتش نشانان هم به نوبه خود در خط مقدم دفاع از امنیت و سلامت مردم  هستند و در شرایط بحرانی است که اقدامات آن ها نمایان می شود و کار آتش نشانان نه به عنوان یک وظیفه شغلی بلکه یک کار الهی و عبادی است

 

امام جمعه نطنز در ادامه بیان داشت: آتش ‌نشانان سربازان خط مقدم پدافند غیرعامل در دفاع از شهرها در برابر حوادث هستند و  اگر این قشر نبودید امنیت و سلامت مردم به خطر می افتاد .

 

در این دیدار، شهردار نطنز توضیحاتی در خصوص عملکرد آتش نشانی، تعداد عملیات ها و کمبودهای این بخش مهم از شهرداری که حوزه وسیعی از شهرستان را پوشش می دهد ارائه کرد.

 

در پایان این دیدار،  امام جمعه ، شهردار و مدیران و آتش نشانان با حضور در گلزار شهدا و مزار مطهر شهدای گمنام ضمن غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.

کد خبر 977656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha