ارائه مدل همکاری با فنی و حرفه ای گلستان برای تقویت مهارت آموزان مراکز نوآوری

غفاری گفت: با همکاری فنی و حرفه ای گلستان در شهرستان بندرترکمن در راستای تقویت مهارت آموزان مراکز نوآوری و شکوفایی مدلی به صورت پایلوت در کشور ارائه می شود.

«مهدی غفاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به حمایتی که از سوی شهرستان و فرمانداری و اداره کل فنی و حرفه ای به این نتیجه رسیدیم که مرکز نوآوری در شهرستان راه اندازی کنیم.

 

رئیس پارک علم و فناوری گلستان  ادامه داد: با وجود اینکه زمان زیادی از فعالیت این مرکز سپری نشده اما اقدامات خوبی رقم خورده است و حتی رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور از این مرکز نوآوری بازدید کردند.

 

غفاری افزود: شهرستان بندرترکمن در مدل همکاری با پارک علم و فناوری به عنوان پایلوت طرح ارائه شد و امیدوارم، بتوانیم مدلی را ارائه کنیم تا ظرفیت مهارت آموزان در نوآوری و فناوری تقویت شود.

 

وی گفت: این مرکز دو مخاطب دارد افرادی که به دنبال کسب مهارت های استارتاپی هستند و عده ای افرادی هستند که ایده دارند و به دنبال راه اندازی استارتاپ هستند  و در دو سطح هم در دوره های آموزشی و هم استارتاپ هایی که مراجعه می کنند مورد داوری قرار می گیرند و در صورت پذیرش هم از سوی پارک علم و فناوری مورد حمایت معنوی قرار می گیرند و هم آنکه در صورت نیاز به آنها تسهیلات ارائه می شود.

 

رئیس پارک علم و فناوری گلستان ابراز داشت: کمبود فضای فیزیکی در شهرستان بندرترکمن یکی از دغدغه های مرکز نوآوری و شکوفایی این شهرستان است و همچنین مشورت برای راه اندازی کسب و کار از دیگر دغدغه های فعالان در این مرکز به شمار می رود.

 

کد خبر 977681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha