طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصت بازنگری به کارکردهای دوران دفاع مقدس است

مقدم با تقدیر از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم که با اهتمام ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در البرز برگزار می شود گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصت بازنگری به کارکردهای دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» طی آئین سه شنبه های تکریم که سه شنبه ۸ مهر در منزل شهید شعبان نصیری با حضور حجت الاسلام ارزانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب وبینار برگزار شد گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصت بازنگری به کارکردهای دوران دفاع مقدس است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم که با اهتمام ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در البرز برگزار می شود نمونه موثر از برنامه های فرهنگی، معرفتی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی مطرح کرد: سردار شهید شعبان نصیری از جمله شهداء شاخص استان البرز است که همواره در سه برهه پیش از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و در جریان مبارزه با تکفیری های داعش نام آوازه شد.

 

وی توضیح داد: البرز به عنوان استانی که شهداء و امیران لشکریان ۱۰ سیدالشهداء را در دل خود جای داده است مفتخر به نام و آوازه مردانی است که در نبرد حق علیه باطل به خوبی ایستادگی کردند. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مطرح کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از شهید شعبان نصیری به عنوان شیخ شهداء مدافع حرم نام برد و این تعبیر یک باور قلبی بود که به زبان آمد و جا دارد امروز با الگوگیری از این شهید والامقام در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم برداریم. 

 

کد خبر 977705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha