طرح ولایت طرحی عمیق و بنیادی فرهنگی است

حجت الاسلام ایمانی مقدم گفت: طرح ولایت یکی از کارهای عمیق و بنیادی فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام «مهدی ایمانی‌مقدم » (8 مهر) در اختتامیه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان، ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در این راستا گفت: طرح ولایت یکی از کارهای عمیق و بنیادین فرهنگی است که در کشور در حال انجام است.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با اشاره به اثر بخشی این طرح افزود: این کار بسیار ارزشمندی است که باید بیش از پیش در راستای تقویت آن تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه طرح ولایت که از سال های گذشته پایه گذاری شده است، خاطر نشان کرد: این طرح یک جهاد بزرگ است چرا که در برابر توطئه های جنگ فرهنگی دشمنان در طی این سال ها بسیار موفق عمل کرده است.

 

حجت الاسلام ایمانی مقدم ضمن تاکید بر انجام کارهای فرهنگی و بنیادین بیان کرد: کارهای بنیادین و فرهنگی می تواند بسیار راه گشا در امور مختلف باشد و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید فراوان دارند.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه امروز مدارس علمیه در کشور موظف به گذراندن پایه های بنیادین برای دروس شده اند، خاطر نشان کرد: این باید در سایر فعالیت های فرهنگی نیز فراگیر شود.

 

حجت الاسلام ایمانی مقدم بر تقویت باورها و اعتقادات افراد جامعه به ویژه نسل های جوان و نوجوان تاکید کرد و گفت: اگر پایه های اعتقادی یک انسان قوی و مستحکم نباشد نمی تواند به راحتی در مسیر درست گام بردارد.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت چهل سالگی انقلاب و تقارن آن با ایام ماه صفر و اربعین حسینی، گفت:هر ساله در روز اربعین حسینی هیئت های دانشجویی توفیق این را داشتند که در محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شوند و عزاداری کنند اما امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های موجود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

کد خبر 977716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha