ثبت‌نام کارگاه‌های برخط پاییزه کانون گیلان آغاز‌ شد

ضیایی از آغاز ثبت‌نام دوره‌های مجازی برخط(آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد.

«اسفندیار ضیایی» با اشاره به آغاز ثبت‌نام دوره‌های مجازی برخط(آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این کارگاه‌ها در روز‌های فراگیری ویروس کرونا و با بهره‌گیری از کاربردهای هدف‌مند شبکه‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند انتقال آموزه‌ها، استفاده بهینه از قابلیت انعطاف‌پذیری این آموزش‌ها  و در سایه حضور مدرسان خبره برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان افزود: «نقاشی کودک (مقدماتی و تکمیلی)»، «آشنایی و ورود به سینما»، «نقاشی‌نوجوان»، «عکاسی‌‌ مقدماتی و تکمیلی» و «فن‌بیان‌ و‌ سخنوری» از جمله‌ کارگاه‌های مجازی کانون استان گیلان در فصل ‌پاییز است.

 

به گفته وی «بازیگری (مقدماتی و تکمیلی)»، «سرود (مقدماتی و تکمیلی)»، «کودک ستاره‌شناس»، «مهارت روابط مثبت»، «پرورش صدا و کلام در قصه‌گویی(مقدماتی و تکمیلی)»، «موسیقی کودک» و «کاردستی» از دیگر کارگاه‌هایی است که در فصل پاییز برگزار می‌شود.

 


ضیایی با بیان اینکه «لحن‌ و بیان قصه‌گویی» و «هنر قصه‌گویی و اجرا» نیز با حضور الهام‌ کمال‌پور دایر می‌شود تصریح کرد: کارگاه‌های «آموزش‌سفال‌گری»، «حفاظت از محیط‌زیست؛ چرا و چگونه»، «آموزش اوریگامی»، «نوشتن‌ خلاق» و «ستاره‌ شناسی» از دیگر کارگاه‌های تخصصی برخط کانون پرورش فکری گیلان است.

 


وی با بیان اینکه کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان دومین فصل برگزاری خود را تجربه‌ می‌کند تصریح کرد: این کلاس‌ها از 15 مهر آغاز شده و تا پایان آذر ادامه‌ دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیش‌تر به نشانی gilan.kpf.ir مراجعه‌ کنند.

کد خبر 977738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha