انجام «همدلی۴» مسجدی‌ها در آستانه اربعین حسینی

حجت‌الاسلام نعمتی با اشاره به استمرار طرح «همدلی» از سوی فعالان مسجد صاحب الزمان(عج)، گفت: به مناسبت اربعین حسینی و در طرح همدلی۴، ۲۰۰ سبد معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام «مجید نعمتی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای طرح «همدلی 4» به همت خیران مسجد صاحب الزمان(عج) خبر داد و اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی به حدود 200 خانواده نیازمند بسته های معیشتی به ارزش 200 هزار تومان اهداء می شود.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در تهرانپارس، بزرگراه جشنواره بیان کرد: عزاداری ماه محرم در صحن مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و این مراسم عزاداری در دهه سوم ماه صفر نیز برپا می شود.

 

حجت الاسلام نعمتی در ادامه با اشاره به اینکه دستگیری از نیازمندان و کمک به افراد حاشیه نشین یکی از رویکردهای فعالیتی این مسجد است، گفت: پس از بحران کرونا نیز اعضای بسیج مسجد اقدام به شناسایی 200 خانواده بی بضاعت کردند که ما در سه رزمایش و طرح همدلی غذای گرم و سبد معیشتی توزیع و برای کل افراد 50 خانواده پوشاک تهیه و اهدا کردیم.

 

وی با اشاره به اقدمات جهادی فعالین این مسجد برای مبارزه با کرونا گفت: تولید ماسک در درمانگاه وابسته به مسجد و توزیع به نیازمندان،توزیع 2 هزارلیتر مواد ضدعفونی کننده، و پاکسازی و گندزدایی محله از فعالیت های صورت گرفته از سوی این مسجد برای مهار این ویروس بوده است.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج)واقع در تهرانپارس، بزرگراه جشنواره به فعالیت های این مسجد قبل از بحران کرونا هم اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری سلسله جلسات تلاوت و تفسیر قرآن کریم، اکران فیلم های دفاع مقدس، برگزاری دوره های آموزشی، فرهنگی و هنری از جمله دوره های آموزشی است که در این مسجد برگزار می شود.

کد خبر 977921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha