شهروندان پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند / ۲۲۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری است

حبیب زاده گفت: وضعیت قرمز و نارنجی در شهرستان های مختلف استان اردبیل نشان می دهد که شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 29 بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی استان بستری شده اند که مجموع بیماران به رقم 221 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: هم اکنون 56 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت  نظر متخصصان قرار دارد و متاسفانه یک بیمار نیز جان خود را در اثر وخامت حال از دست داد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: خوشبختانه 33 بیمار مبتلا به کرونا نیز از مراکز درمانی پس از بهبودی نسبی ترخیص شدند.

 

حبیب زاده تاکید کرد: وضعیت قرمز و نارنجی در شهرستان های مختلف استان اردبیل نشان می دهد که شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

وی اعلام داشت: شهرستان های اردبیل و مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان های خلخال و گرمی در وضعیت نارنجی، شهرستان های نیر، نمین، سرعین، اصلاندوز، بیله سوار و پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستان کوثر در وضعیت سفید قرار دارد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

کد خبر 977961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha