اعضای فعال کانون زینبیه نکا با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کردند

باقری گفت:به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام باقری امام جماعت کانون زینبیه نکا و اعضای فعال، اعضای پایگاه مقاومت و هیئت مذهبی حضرت ابوالفضل(ع) زینبیه نکا خانواده شهید مدافع حرم «محمد معافی» مورد تکریم فعالان مسجدی قرار گرفتند.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس ما الگوی نجات‌بخش کشور و کشورهای آزادی خواه جهان است که باید این ارزش و آرمان انقلاب اسلامی در بین نسل جوان تبیین شود.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا افزود: این دیدار در راستای تکریم و توجه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

وی از خانواده های شهدا به عنوان چراغ راه نام برد که نباید فراموش شوند و باید همه ما زندگی و آرامش خود را مدیون خون های ریخته شده و ایستادگی خانواده های این عزیزان بدانیم که جان شیرین خود را از دست دادند که امروز ما در این کشور در امنیت باشیم.

باقری ولایت مداری و مسجدی بودن را از ویژگی بارز شهدا دانست و گفت: سفارش همه شهدا در وصیت نامه شان، پیروی از ولایت فقیه  و رهبری است.

 

وی با بیان اینکه شهدا الگو و نمونه کامل برای بچه مسجدی ها هستند، یادآور شد: اعضای کانون فرهنگی و هنری زینبیه نکا در مناسبت های مختلف تلاش برای پاسداشت نام و یاد شهدا را در دستور کار خود دارد تا در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تلاش شود.

کد خبر 977968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha