طرح ملي سه شنبه هاي تکريم بستر مناسبي براي ترويج فرهنگ ایثاروشهادت است

امينيان ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي والامقام را از وظایف ما دانست وگفت: طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» بستر مناسبي براي ترويج اين فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«حسین امینیان» در چهاردهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در منزل شهید «علی رضایی» در دامغان  با بيان اينکه شهدا با گذشتن از بهترين‌هاي خود،استقلال وآزادي ميهن اسلامي ايران راتثبيت کردندگفت: شهدا صادق، صالح و پیرو رهبر و ولایت بودند و بهترین ویژگی آنان پیروی از ولایت فقیه بود که برای دفاع از میهن از جان خود گذشتند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان به برگزاری طرح ملی«سه شنبه های تکریم» توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  اشاره داشت وافزود: این طرح  با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثار گران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا، ایثارگران در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه طرح ملی« سه‌شنبه‌های تکریم» اقدامی ارزشمند در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان است، اظهار کرد: عزت، اقتدار، استقلال و آزادی ملت ایران مرهون خون پاک شهدا است.

 

امينيان با تأکید بر اینکه تکریم خانواده‌های شهدا کمترین کاری است که بر عهده همه اقشار جامعه است ادامه داد: به یقین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون عمل به آرمان و مرام شهدا ممکن نخواهد بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده ها که خواسته ای جز خدمت به مردم ندارند جلب شود.

 

وی با تأکید بر این‌که رشد و بالندگی جامعه تنها در سایه توجه به آرمان، اهداف و مسیر شهدا محقق می‌شودبیان کرد: شهدا متعلق به همه اقشار جامعه بوده و همه مردم بهره‌مند از انوار وجودی آن بزرگمردان تاریخ هستند.

کد خبر 978010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha