اعضای کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) به دیدار خانواده شهید دنیا دیده رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (سلام الله علیها) گفت: اعضا و فعالان این کانون در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید «طوار دنیا دیده» رفتند.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) محله پیرمادر به همراه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و بسیجیان پایگاه در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید «طوار دنیا دیده» رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (سلام الله علیها) تصریح کرد: در این دیدار گرم و صمیمی که خانواده شهید دنیا دیده حضور داشتند از مقام مادر این شهید نیز تقدیر و تجلیل شد.

 

وی اعلام داشت: خانواده شهدا نیز همچون شهدا در جهاد علیه دشمنان استکباری دست در دست هم دادند تا در پشت جبهه ها کمک حال رزمندگان خود باشند.

 

سیدی ادامه داد: پس از این برنامه معنوی نیز همزمان با نماز مغرب و عشاء از تعدادی رزمنده دفاع مقدس در مسجد رحمانیه به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) و پایگاه مسجد تقدیر و تجلیل شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (سلام الله علیها) تاکید کرد: حضور در مزار شهدا با همراهی اعضا و فعالان کانون، حضور اعضای کانون در نمایشگاه دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهدای محله پیرمادر از دیگر فعالیت های کانون به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بود.

کد خبر 978014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha