آیین خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی گفت: همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، آیین شب خاطره رزمندگان با حضور پرشور اهالی محله در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم برگزار شد.

«محمدجواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس، برنامه های متعددی از سوی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» برگزار شد، گفت: این برنامه ها در قالب های فرهنگی و اجتماعی و با حضور اعضای این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با سخنرانی «غلامعلی احمدی» فرمانده ناحیه سپاه جهرم از جمله این برنامه ها بود که در فضای باز مسجد انجام شد.

 

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این آیین خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس بود که با حضور گسترده مردم و اهالی محله و مشارکت حوزه بسیج اصناف و کارگری شهرستان جهرم برگزار شد.

 

صادقی با اشاره به اینکه همچنین فضاسازی مسجد با نمادهای دوران دفاع مقدس از دیگر فعالیت های بچه های مسجد در راستای گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بود، اضافه کرد: این مهم تداعی گر رشادت های دلیرمردان عرصه جهاد و شهادت در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های ورزشی ویژه گرامی داشت هفته دفاع مقدس در این کانون فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های کوهنوردی، پیاده روی و... از جمله فعالیت های ورزشی بود که همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع دفاع مقدس را از فعالیت های این کانون عنوان کرد و گفت: تولید عکس نوشته، تصاویر و کلیپ های مربوط به دفاع مقدس و گزیده های سخنان مقام معظم رهبری در طول هفته دفاع مقدس در فضای مجازی به همت بچه های مسجد به اشتراک گذاشته شد.

 

صادقی با قدردانی از اعضای کانون «امام صادق (ع)» در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و حضور پرشور در مراسم های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: تمام برنامه های اجرا شده در طول هفته دفاع مقدس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تاکید بر استفاده از ماسک انجام شد.

کد خبر 978019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha