لزوم توجه دستگاه های فرهنگی و آموزشی برای دسترسی بهتر دانش آموزان به «شاد»

چراغعلی گفت: همه دستگاه های مسئول در حوزه فرهنگ و آموزش باید برای دسترسی بهتر جامعه دانش آموزی به شبکه «شاد» اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» صبح امروز (چهارشنبه 9 مهر) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان اظهار کرد: شرایط پایداری که برقرار شده است نباید به گونه ای باشد که مصوبات و دستورالعمل ها را نادیده بگریم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه همه استان های همجوار گلستان در شرایط قرمز قرار دارند، ادامه داد: همه دستگاه های مسئول در حوزه فرهنگ و آموزش باید برای دسترسی جامعه دانش آموزی به شبکه شاد اهتمام داشته باشند.

 

چراغعلی گفت: در بحث سخت افزار برای دانش آموزان نگرانی داشتیم و احساس می کنیم که آموزش و پرورش نتوانسته سهم مدیریتی استان را در این بحث به خوبی به کارگیری کند.

 

وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت امکانات خیران تأکید کرد و گفت: اقشار ضعیف جامعه میزان زیانی که از سیستم آموزشی می بینند بیشتر از افراد و خانواده های پردرآمد و متوسط جامعه است که این از عدالت اجتماعی به دور است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مدیریت استان آمادگی دارد برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت با آموزش و پرورش همکاری کند.

 

کد خبر 978030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha